streda 30. decembra 2015

Trip Essentials: Moscow



Ako sa hovorí ako na Nový rok tak po celý rok! Takže vás budem zásobovať fotkami z mojich výletov z jesene, keďže v roku 2016 mám naplánovaných už viac destinácii a hrozne rada by som bola ak by mi tie plány vyšli.
No a čo som si so sebou zbalila do Moskvy, kam som bola pozvaná na prezentáciu novej zimnej kolekcie NIKE. 

  • huňatý a teplý outfit od Terezy Rosálie Kladošovej
  • termosku na čaj od Terky (IKEA), aby som si mohla robiť čaj
  • M.A.C multi líčidlo - na pery aj na líčka
  • zápisník s adresami, ak by som chcela niekomu poslať pohľadnicu
  • externú nabíjačku SONY, ktorá sa dá pripojiť nielen k mobilu, ale aj k foťáku
  • pas s vízami
  • očný krém Oriflame na kruhy pod očami 
  • selfie stick
  • Nike Air Force tenisky s hadím vzorom
  • rukavice uštrikované od maminy do zimy
  • elegantné šaty od Kláry Nademlýnskej na spoločnú večeru
  • kožuch z nepravej kožušiny H&M Studio

Zajtra budú fotky z prezentácie :)


facebook / bloglovin / instagram @paulinemma


1 komentár: